Aandacht rond de problematiek over het vissen in Arnhem

Donderdag, 15 juni 2023

Zaterdag 10 juni is in Sportcentrum Papendal de Algemene ledenvergadering van Sportvisserij Nederland gehouden, waarbij een van de agendapunten dierenwelzijn was.

Na presentaties van Marco Kraal en Wouter de Groot van de afdeling belangenbehartiging werd de inspirerende dag afgesloten met een gepassioneerde presentatie van John Beijer, voorzitter van één van de vijf hengelsportverenigingen uit Arnhem.
Hij lichtte het proces toe waarbij - met ondersteuning van Sportvisserij Nederland - een voorgenomen besluit van het college van de gemeente Arnhem om de sportvisserij in de gemeente aan banden te leggen is gelopen.